Pozycjonowanie

M-smart Strony internetowe | E-commerce | Pozycjonowanie SEO | Reklamy google ADS | Marketing dla firm | Social Media | Grafika | Outsourcing 

Czym jest Pozycjonowanie?

Pozycjonowanie w internecie to działania mające na celu zwiększenie widoczności twojej witryny  internetowej w wynikach wyszukiwania i postawienie je na pierwszej stronie . Najczęściej pozycjonowanie bazuje na technikach nie w pełni zgodnymi z wytycznymi wyszukiwarek. Pozycjonowanie zazwyczaj wykonywane jest razem z działaniami SEO. Podnosi rangę twojej strony w internecie co pozwoli ci na bardzo szybki wzrost popularności

M-smart Strony internetowe | E-commerce | Pozycjonowanie SEO | Reklamy google ADS | Marketing dla firm | Social Media | Grafika

Na czym polega SEO (pozycjonowanie witryn)?

Co więc zrobić żeby znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania i wzbudzić zainteresowanie wśród klientów? Wszelkie działania, które dążą do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania nazywane są pozycjonowaniem . Pozycjonowanie to polska nazwa, poza granicami naszego kraju mówi się o tym po prostu SEO. Rozwinięcie skrótu SEO to Search Enginge Optimization, co możemy tłumaczyć jako “optymalizację pod wyszukiwarki internetowe”. Na czym więc polega pozycjonowanie? Polega ono na dążeniu do poprawy wszystkich elementów, które mają wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. .Są to czynniki związane z funkcjonowaniem strony lub sklepu, treściami na tej stronie oraz jej popularnością wśród potencjalnych klientów

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu ?

Treść to podstawa

Podstawą każdej strony internetowej, jest treść. Im będzie ciekawsza, a przy tym dobrze zoptymalizowana, tym wyższą pozycję masz szansę osiągnąć.

Przyjazna architektura strony

Strona internetowa, aby przynosiła korzyści, musi być  prosta w obsłudze. Nie wskazane są sztuczne utrudnienia w postaci ukrywania niektórych opcji, czy przesadne konstruowanie menu

Linkowanie

Linkowanie to nieodłączny element pozycjonowania, dlatego należy zadbać o odpowiednią strukturę linkowania wewnątrz i na zewnątrz witryny.

Słowa kluczowe

Przesycenie słowami kluczowymi nie jest wskazane. Jednak nie można doprowadzić do skrajności w drugą stronę, czyli sytuacji, kiedy tych fraz brakuje.

Wersja mobilna

Podstawową jest fakt, że z telefonów korzysta coraz więcej użytkowników, dlatego mogą oni stanowić dodatkową grupę docelową, do której będziemy kierować swoje produkty.